dijous, 19 de juliol del 2007

- La Capsa Gaudí (o el Gaudí Centre)


Encara no he entrat al Centre Gaudí. Pressento que no estic preparat per a tal experiència. No sé que m'hi puc trobar. No entenc res d'aquest edifici. A simple vista m'agrada, no hi puc fer res. Sóc conscient que ha rebut moltes crítiques però a mi m'agrada. M'agrada el contrast d'allò que és antic amb l'edifici modern. Però tot i que estèticament m'agrada no l'entenc. Per començar no entenc que hi fa una botiga de música a la planta baixa. Una botiga de música!!!! ho trobo surrealista. Després he llegit que hi ha obert un concurs públic per a otorgar la consceció del futur restaurant que s'hi ha d'instal·lar. Un restaurant amb unes condicions econòmiques també un pèl pintoresques. Però del contingut exclusivament gaudinià no n'he sentit res. El primer que em passa pel cap és que Gaudí tant sols va ser l'excusa per esborrar l'antiga seu del Banc de Santander, amb una inauguració precoç pre-electoral (com al Pallol) en que tothom en va intentar treure profit propi. A més, crec que encara tardaré a entrar-hi perquè això de pagar 6 euros per veure alguna cosa que a priori penso que no m'agradarà no està a la llista de les meves prioritats, ni comprar-me una guitarra de moment tampoc.

5 comentaris:

Marc Arza ha dit...

Felicitats pel bloc! No coneixia aquesta nova finestra reusenca de la catosfera.

Fins aviat,
Marc

Reus és un poble... ha dit...

Gracies Marc.

Jo ja fa temps que llegeixo el teu bloc i amb el teu permís et posare a la llista de links

Jobove - Reus ha dit...

alea jacta est !!!

salut !!!

Gueimer ha dit...

hola XD

Unknown ha dit...

Totalment d'acord! Tinc exactament la mateixa sensació que tú quan miro aquesta "capsa".
Le surrealisme c'est Reus!